Tiada Kepentingan Bagi Saya Untuk Menjaga Kebajikan Orang Melayu - Ananda Krishnan Pengasas Maxis

 



Media laman sosial digemparkan dengan penyebaran pritscreen Pengasas Maxis dengan teks Tiada Kepentingan Bagi Saya Untuk Menjaga Kebajikan Orang Melayu. Namun persoalannya benarkah beliau yang mengatakan sedemikian ?



Ataupun ia agenda pihak tertentu untuk melariskan jualan mereka? Sebelum ini ada juga admin mendengar pengasas Maxis ini telah menyumbangkan dana keuntungan beliau ke tokong-tokong hindu. Benarkah? jika benar apakah hukumnya?

apapun jika kesempatan kita boleh rujuk pada ustaz atau ustazah yang mempunyai ilmu agama tinggi ada yang bepedapat ai adalah haram jika haram kita wajib berubah ke talian yang dimiliki orang islam

Sumber : puteraizman.com 


Nak Copy Boleh, bagi la kredit sikit yer.!! : Sumber : SehinggitMedia

Subscribe to receive free email updates:

1 Response to "Tiada Kepentingan Bagi Saya Untuk Menjaga Kebajikan Orang Melayu - Ananda Krishnan Pengasas Maxis"

  1. Dia menyumbang ke tokong2 hindu? Tu aku tak pasti. Tapi ada lah aku dengar cerita dia menyumbang dana ke “tabung” lain. Huhuhu...

    ReplyDelete