FUH !! MELELEH..Foto peha gebu Kayda Aziz, anak gadis Sheila Majid di GLAM April 2015






GLAM April 2015 tampil khas isu muzik, menghimpunkan 9 pemuzik generasi baru di ruangan Personaliti. Masing-masing mewakili aliran berbeza dan hadir dengan semangat juang penuh bertenaga.

Sonaone, Dasha Logan, Poova, Nadhira, Kayda Aziz, Amanda Imani, Arabyrd, Narmi dan Diandra, ketahui kisah serta muzik yang diperjuangkan mereka dengan lebih dekat lagi di GLAM edisi April 2015.

Juga, saksikan video di bawah di mana kesemua 9 personaliti ini menyanyikan lagu Don’t Speak nyanyian asal No Doubt.



V


V


V


V


V



nak Beraksi "Baik", Shile Majid Mohon Jangan Cepat Menghukum | Angkara kritikan peminat terhadap gambar anaknya Kayda yang kerap beraksi panas dan bergambar seksi, Shiela Majid tampil menjawab segala kritikan tersebut.

Anak Beraksi Baik, Shile Majid Mohon Jangan Cepat Menghukum

"Dia baru berusia 22 tahun. Dan dia bukan seorang selebriti. Bagi saya, biar dia buat apa yang dia nak buat, apa yang dia suka buat termasuklah dari segi pakaian dia. Diusianya yang sekarang ini, dia masih tercari-cari lagi imejnya dan apa yang dia suka pakai.

"Tapi sebagai ibu, saya selalu menasihati dan berpesan kepada dia supaya berhati-hati kerana di luar sana ada banyak mata yang memandang", katanya lagi.

Aksi Kayda anak Shiel Majid

"Saya biarkan anak-anak saya lalui zaman mereka. Saya tak boleh lindungi mereka setiap masa. Sometimes you have to make mistake to grow up. Kalau pun mereka buat salah satu hari nanti, biarkan mereka belajar daripada kesilapan dia itu. Dulu, saya pun pernah buat silap tapi ketika saya hanyalah anak Haji Majid, tiada siapa pun peduli", itu kata Ratu Jazz negara, Dato' Sheila Majid, 50, ketika ditemui baru-baru ini.

Kayda atau nama sebenarnya Wan Nur Khaleda merupakan anak hasil perkahwinan Sheila dengan komposer dan penerbit muzik, Roslan Aziz. Mereka juga dikurniakan seorang anak lelaki iaitu Megat Abdul Majid Aziz. Selepas bercerai Sheila berkahwin dengan pemuzik, Acis dan mereka dikurniakan dua cahaya mata, Khadeja Zaireen Murshim dan Khalefa Laila Murshim.


Subscribe to receive free email updates:

1 Response to "FUH !! MELELEH..Foto peha gebu Kayda Aziz, anak gadis Sheila Majid di GLAM April 2015"